ISO 10668:2010

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٣ أغسطس ٢٠١٠

Brand valuation — Requirements for monetary brand valuation

ملفات الوثيقة ISO 10668:2010

الإنجليزية 11 صفحات
الإصدار الحالي
79.15 USD

مجال الوثيقة ISO 10668:2010

ISO 10668:2010 specifies requirements for procedures and methods of monetary brand value measurement.

ISO 10668:2010 specifies a framework for brand valuation, including objectives, bases of valuation, approaches to valuation, methods of valuation and sourcing of quality data and assumptions. It also specifies methods for reporting the results of such valuation.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
YSMO GSO 150-2:2020
GSO 150-2:2013 
لائحة فنية يمنية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
YSMO GSO 2055-1:2020
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية يمنية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 15964:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Detection and avoidance systems for uncrewed aircraft systems
ISO 5175-3:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Gas welding equipment — Safety devices — Part 3: Decomposition blockers for low-pressure acetylene
ISO 29461-4:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Air intake filter systems for rotary machinery — Part 4: Test methods for static filter systems in coastal and offshore environments
ISO 3451-5:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Plastics — Determination of ash — Part 5: Poly(vinyl chloride)